lördag 12 oktober 2013

Bloggen Helds HBT-nyheter.






Ni som följer min blogg vet att jag nästan inte skrivit något här senaste månaderna. Det är flera orsaker, en orsak är min ekonomiska situation som har orsakat mig bekymmer. Men verkligen inte bara det.

Jag har alltid värnat integriteten för min blogg, att inte acceptera bidrag från någon just för att vara oberoende och kunna kritisera åt alla håll. Har inte tjänat en krona på min blogg och mitt HBT-engagemang sedan mitten av 1990-talet, tvärtom har den orsakat mig utgifter. Det mesta jag gör är gratis, men jag ringer ibland politiker för att få veta vad de eller deras partier tycker. Ofta når man dem bara på mobil. Mina kostnader för sådana mobilsamtal sedan min bloggstart 2009 är säkert över tusen kronor, utgifterna för mitt arbete senaste 20 åren säkert över 10 000 kronor i dagens penningvärde.

Om du vill har du möjlighet att ge mig en symbolisk summa för att visa du uppskattat min blogg och vill jag ska fortsätta den. Att granska politiker från moderater till vänsterpartister, från främlingsfientliga till kulturrelativister. Jag har full respekt för att du inte vill det, att det finns många bloggar som drivs ideellt. Och i synnerhet du som själv har en ekonomi som är ansträngd ska bortse från det här meddelandet. Men om det finns någon med marginaler över som vill ge en symbolisk summa är det möjligt.

Mitt personkonto Nordea är 6605273538. 3300 måste man ibland skriva före.

Tack. Och jag blir inte besviken om det inte kommer några pengar. Bara vill meddela möjligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar