fredag 28 juli 2017

I år blir det en enklare variant av rapporten om partiernas HBT-politik.

Sedan 2002 har jag kontaktat Dagens nyheter varje år i samband med Stockholm pride för att erbjuda tidningen förhandsrätt till att publicera en artikel om min nya rapport. Responsen har blivit bättre än jag någonsin trodde från början. 8 år har Sveriges största morgontidning haft artiklar om min senaste partirapport. Även i samband med två val till EU-parlamentet. Jag har bevisat mer än väl att jag kan göra intressanta rapporter. Den här sommaren har jag inte haft den entusiasm som krävs för att kontakta partierna för att stämma av fakta och varje partis kontaktperson. Inte heller för att ägna flera timmar åt att "sälja in" senaste rapporten till Dagens nyheter. Jag planerar kontakta tidningen igen sommaren 2018. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar